Å møte hver enkelt hvor de er

Jeg bare må legge ut dette bildet fra tirsdagens kurs, deltakerne hadde i lekse å trene inn apport og bestemann fikk premie. Ettersom Turid ikke hadde fått ferdig apporten på Bella brukte hun skoen sin(!) som hun kastet og Bella fikk hente. Snakk om bra hundetrening. Hun kunne tatt frem apporten og forsøkt likevel, men mest sannsynlig hadde det ikke blitt noen bra situasjon og Bella hadde ikke fått noe mestring. Istede kastet hun skoen, hunden løp lykkelig ut og hentet og fikk en skikkelig bra belønning når den kom inn igjen. Kult tenkte hunden, og kult tenkte vi!

4 responses to this post.

  1. Hihi, ja det var virkelig fantastisk:) Gøy på kurs! Og du var savna på sporkurs i kveld – vi må gå litt spor sammen snart. Hva mener du: Japp eller Mars?!

    Svar

  2. Å møte hver enkelt hvor de er – ja, det er SÅ viktig! Aller viktigst!!! Dette mener jeg mye om, og jeg tror vi er helt enige.

    Svar

  3. Posted by behavoristen on 11/09/2008 at 19:26

    Japp! Og jeg tenkte vi kunne samles på søndag og trene en gjeng om det passer?

    Svar

  4. Jaja…sjekk ut solbakkens for å finne ut hva kveldens blindtest sa;) Vet ellers ikke helt om jeg rekker trening på søndag: da skal jeg til Trondheim..!

    Svar

Legg igjen en kommentar

