Arg

Idag har jeg hatt min verste morgen noensinne
Når jeg tok ut hundene gikk Kry fot ned til myra hvor hun fikk løpe løs på gresset for å få ut litt energi. Idet naboungene kom gående for å dra på skolen løp hun så klart rett forbi meg og bort til de! Hun kom med en gang jeg ropte og jeg lot henne sitte i utg stilling og vente mens de gikk forbi, så slapp jeg begge hundene på andre siden av myra, de løp et par meter sammen før Kry skar avgårde mot høyre og hvinte ned mot skolebarna igjen. F…jeg blir så forbanna, jeg trodde virkelig hun hadde skaffet seg litt impulskontroll i det siste! Nå gadd jeg ikke rope men tok med meg Nemo inn på låven og gjemte meg der. Jeg vet nemlig at hun alltid kommer tilbake, men jeg vil ikke at hun alltid skal tro jeg står og venter på henne, hun skal være litt bekymret for om jeg kommer til å være der når hun kommer tilbake og kanskskje dermed tenke seg om en gang eller to!
Hun kom ganske raskt og fikk gå fot uten bånd opp til huset.
Vel inne mens jeg pakket skolesekken klarte hun å tisse og bæsje inne i gangen fordi hun hadde glemt det mens hun løp villmann ute!!!!!! Og jeg som holdt henne så mye i bånd fordi hun har sår under potene også!

Da puttet jeg henne i bur og leverte henne på postkontoret.

2 responses to this post.

  1. Tenke seg om?!!!Ikke gjøre det igjen…? Hmmm… morro med hund:) Håper postverket leverer tilbake da!

    Svar

  2. God ide, kanskje jeg også skal gjøre det.. Sender du Kry i retur til deg selv, eller hvordan fungere akkurat den biten???
    du kan få låne en prikkete bølle, så kommer Kry til å bli drømmehunden din…

    Svar

Legg igjen en kommentar

