Return to sender, no such name

Idag kom Kry tilbake med bobleplast rundt magen og advarsel utenpå buret. Se opp for spisse gjenstander.
Som plaster på såret tok jeg henne med ut for å gå tur, som takk for sist bet hun meg i låret idet en bil suste forbi.
Jeg skrenket dermed inn på frihetene og gikk en hel tur og kranglet om hvor vidt hun skulle gå pent ved min venstre side eller pendle fra side til side i stramt bånd på jakt etter mer spennende ting enn meg.
Vi kom hjem, spiste litt, udyret bæsjet i gangen som takk for all maten hun måtte spise mens hun tilfeldigvis var innom min venstre side på turen dog ikke med vilje og viten.
Etter å ha forbarmet meg over en stakkars nabohund på slep etter noen barn slapp jeg ut Kry for å leke. Den fremmede hunden kastet da alle hemninger og skuespillertalenter, Kry gliste som takk for hjelpen og begge forsvant i horisonten bortetter myrene.
Eier gir opp, kaster pinner på barna som ler, går inn, pakker frem sukkertøy, godteri og setter seg godt til rette i sofaen med nok en episode wonder dogs.
Det går nok bra til sist, hun trenger nok bare å modnes. Til våren en gang prøver jeg å plukke henne ned fra høyloftet på låven, da går nok alt så meget bedre.

4 responses to this post.

  1. Au, bet deg i låret, fysj…
    Skjønner deg godt , er inni noe av det samme for tida, gøyale hunder i puberteten, gosj…PS: Tar du enkeltimer???

    Svar

  2. Posted by behavoristen on 16/09/2008 at 20:25

    Enkelt timer tar jeg, bare å ringe

    Svar

  3. Posted by Lone on 16/09/2008 at 20:30

    Fiiiisj, bra du kastet pinne! Kast noen til!

    Svar

  4. Posted by ToneC on 17/09/2008 at 09:10

    De sier det er noe eget med disse BCvalpene. Terrortiden kaller man det visst. Heldigvis har Kry lært seg masse, og kommer til å bli en fin hund 🙂 Hun må vel bare teste matmors tålmodighetsgrense noen ganger først :p Hang in there!

    Svar

Legg igjen en kommentar

