Ingen vei tilbake

Imorgen gjelder det!
Idag hadde jeg privat time med Mette og vi så på fri ved foten og fellesdekk, de to konsentrasjons øvelsene. Skrekk og gru, det er vanskelig å tenke kun på en ting over så lang tid.
Jeg fikk masse gode tips jeg skal prøve ut i dagene fremover. Jeg har igrunn lagt fra med nervøsiteten for jeg er 99 % sikker på at vi ikke klarer fellesdekken. Selv om vi trente iherdig og prøvde oss på noen quick fixes så klarte vi ikke å komme opp i to minutt når vi bare sto stille. Hun kan ligge fint hvis jeg tar opp kongen og kaster mot henne, henter den igjen selv, stiller meg opp, vifter litt med den…Kort sagt når det skjer noe er det lett å konsentrere seg. Men når det ikke skjer noe er det bare kjeeedelig å ligge stille så lenge.
Derfor er jeg rimelig sikker på at hun kommer til å reise seg omtrent halveis eller noe lignende.
Men hold hold en knapp på nemo, han er alt annet enn emo om dagen og det kan hende vi glimter til!
Takk for alle lykkeønskinger og stol på at vi kommer til å ha det gøy imorgen!

6 responses to this post.

  1. Tvi-tvi i morgen, alle tre! :o)

    Svar

  2. Posted by Mette on 27/09/2008 at 20:53

    Stol på den lille du Siv, skal se det går riktig så bra 🙂 Tipper på at ho ikke reiser seg men litt urolig iblant kan nok være, men reise seg gjør ho IKKE. Helt sikker jeg da:) og det skal du og være.

    Svar

  3. Posted by Fanny on 27/09/2008 at 21:42

    Håller tummarna! Skicka gärna ett sms och berätta hur det går! Jag är ju på VM och kommer inte kunna kolla internet på hela dagen 😦

    Svar

  4. Go Go go!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Svar

  5. Posted by Simen on 28/09/2008 at 12:33

    Jammen hvordan gikk det da? Jeg er så spent!

    Svar

  6. Posted by Simen on 28/09/2008 at 12:45

    YES; GRATULERER! 😀 (Til alle dere andre, de klarte opprykket!)

    Svar

Legg igjen en kommentar

