Ny video

Legger ut en film fra helgen, jeg trener på stå og dekk under marsj og fokus er på at hunden skal ta kontakt for å starte treningen(sjekk alle de fine hoppene jeg fikk før hun kom på det var utg stilling som gjorde susen)
I tillegg ville jeg hun skulle følge meg istede for å gjøre slik som hun forventer skal skje.
Feks under stå pleier jeg alltid å sende henne avgårde til belønning når jeg kommer inntil, men nå skulle jeg belønne transport strekken etterpå. Andre gangen gikk det bedre, hunder lærer av å gjøre feil.

One response to this post.

  1. Bare lurte på en ting… Går du alltid fem skritt før du kommanderer?
    Jeg har ikke lyd på jobbpc’en, så jeg hører ikke om du sier noe, men Kry legger seg eller stopper etter du har gått fem skritt på alle tre repetisjonene.
    Så tenker jeg jo.. at når det er DU som gjør det, at det sikkert er med hensikt, og så vil jeg jo veldig gjerne høre hvorfor 🙂

    Svar

Legg igjen en kommentar

