Endelig en fri dag!

Jeg skal kose meg alt jeg bare kan idag. Først skal jeg ned og kjøpe en ekstern hard-disk, den lille dataen min holder på å koke over av bilder og filmer og Line har fått seg en skikkelig stilig liten sak som jeg håper jeg finner lik til. Så da drar både jeg, Aasne og Kry ned til byen for litt shopping, kafebesøk og miljøtrening. Idag skal jeg ta med meg en leke ned, dra den opp i alle passenede og upasssende situasjoner og se hvor jeg får henne til å leke og ikke. Hvis jeg får henne til å leke er det ikke så vanskelig å få henne til å jobbe.
Så skal vi innom og kjøpe en ny forsyning truser og sokker som man jo må gjøre en gang i året og så er det hjem for å trene ruta, apportering med dirrigering og innkalling med stå og dekk.
Hvis noen er treningsivrige er jeg hjemme fra tolv og utover!

One response to this post.

  1. Posted by Nina on 17/10/2008 at 11:13

    Kos deg med fridagen:) Man trenger det nå i disse travle tider;)

    Svar

Legg igjen en kommentar

