unormalt opptatt

Min manglende tilstedeværelse på diverse hundearrangementer skyldes ene og alene at Lørdag flyttet vi inn i huset! Men å flytte betyr igrunn bare at fra og med lørdag begynte vi å sove her. Vi er langt fra ferdigflyttet. Hver dag er jeg i praksis fra 8-3 hjem og flytter til halv elleve og så må jeg raske på for å rekke å stå opp igjen neste morgen.
De dagene jeg har studiedag tilbringes i diverse forretninger og hos x antall håndtverkere for å få ferdig den uendelig lange listen med ting vi må ordne som merkelig nok bare blir lengre og lengre. Det hjelper ikke at jeg ikke er det dugg flink med farger eller tilbehør og valgene vi blir stilt ovenfor i butikkene er som pest eller kolera.
Ja takk begge deler?
Vi har fått gardiner, kjøkkenet er ferdig innredet, vi har fått spisestue og varme i gulvene og gjesterommet ser ut som et klesskap fra helvete etter at både vaskemaskin og tøretrommel har gått i ett tredje døgnet på rad.

Lørdag er det bytrening for de som vil, jeg tenker jeg drar ned rundt elleve, så sleng dere med.

Litt bilder fra

dsc00650

 

dsc00653

10 responses to this post.

  1. For et nyyyyydelig kjøkken!!! Gleder meg til å se det live en eller annen gang! 🙂
    Må tro jeg ser det står noe bakst bak deg på nederste bildet! 😀

    Er det en trend å være travel for tiden? 🙂

    Forresten, har du en apportbukk med mitt navn på? 😉

    Svar

  2. Posted by Mette on 07/11/2008 at 09:17

    Synd du ikke kunne komme i går på festen 😉 men når jeg ser hva du holder på med så skjønner jeg jo det 🙂 Flott kjøkken1

    Svar

  3. Posted by behavoristen on 07/11/2008 at 11:49

    Apportbukken din ligger pent i en eske og venter på sin rettmessige eier 🙂 Og ja, jeg prøver å forstå vår nye stekeovn, så igår lagde vi nybakte kanelboller. Noen ble bare stekt på oversiden, noen ble bare halve brettet stekt, noen ble med sukker på og de fleste ble veldig gode.

    Hadde kjempelyst å være med igår, men for å ikke bli svartelistet eller utestengt fra huset er det bare å brette opp ermene og ta imot ordre

    Svar

  4. Posted by Hilde og Zoran on 07/11/2008 at 13:42

    Hei på deg… er litt glad vi er ferdig med flytting og ikke holder på som dere nå. Det er gøy med hus og flytting, men akk så slitsomt. Men så blir det jo utrolig flott da.. Du får bare tenke fremover og glede deg over at hver dag er du litt nærmere målet. 😉 Stor klem

    Svar

  5. Posted by Janne on 07/11/2008 at 15:30

    Du har blitt utfordret i bloggen min 🙂

    Klem fra Janne

    Svar

  6. Vi kommer på bytrening i morra! Inkludert parkeringshustrening eller?!

    Svar

  7. Posted by Gro Anita og Mozart on 07/11/2008 at 18:23

    Så fint kjøkken! Vi blir også med på bytrening 🙂 Parkeringshustrening er vel også, la meg si det slik – relativt relevant…

    Svar

  8. Posted by doggiezen on 07/11/2008 at 19:28

    Vi vil også gjerne være med på bytrening. Guro har vært i bur hele ettermiddagen. Vi har hatt tekniker her som var litt engstelig for hund. Nå er alt fikset og vi kan sjekke hundebloggene.

    Huset ditt er kjempekoselig, Siv.

    Svar

  9. Posted by Janne on 08/11/2008 at 17:30

    Brukstrening i morra på vågsnes kl 10 🙂 Ta med pølser:)

    Svar

  10. Härligt! Hus är kul! Vi har oxå hittat vårt nya hem och flyttar in vid årsskiftet!!!!!! Kram från Götet!

    Svar

Legg igjen en kommentar

