Flying start

img_4938

Vi er klar for en flying start imorgen når vi møtes for trening og lunsj hos oss, alle som vil er selvsagt velkommen klokka elleve.

Idag har dagen mest gått med til trening på innkalling med stå, jeg er helt besatt på tanken om å få en perfekt stå med låste fremben og null ekstra steg. gah! Idag har vi testet inne på glatt parkett med melk(!) som avstandsbelønning, funket bra, men ikke noen varig løsning, for mye hjelp. Jeg tror jeg har bestemt meg for å trene rygging, hopping, skli target på dørmatte og frivillige stå under baklengs springmarsj.(En av grunnene til at jeg flyttet langt inn i skogen bort fra folk) Vi skal til topps koste hva det koste vil. Målet er en åtter i klasse to og så skal vi ha en innkalling til ti på lang sikt. Imorgen skal jeg prøve å få frem hopp stå mens noen holder henne igjen så hun får en skikkelig flying start. Elin kommer innom med Spike og jeg lover å ha videokamera klart.
Har man bc så får man jammen trene også! Nå skal jeg tyne henne så hun ikke klarer å tenke på annet enn hundetrening selv når hun sover.
På bildet er Hilde og Zoran i full gang med prosjekt hooligan. Zoran er en alt for veloppdragen herremann som mangler litt futt og fart og en aura av selvtillit. Hennes oppgave er derfor å trene mye burleker så hun får en flying start inn og ut, alltid la han få løpe etter godbiten og for å få leken må han jammen ha litt baller og hoppe opp og stjele den fra henne! No more mother may i og litt mer yo bitch behavior!
Skal skrive mer imorgen hvordan det har gått. Engasjementet til hundeføreren er det derimot lite å si på og jeg ggggleder meg til imorgen tidlig. Rosa hårfarge er innkjøpt og alle skal få en tur innom den lokale frisøren. Gratis 🙂

5 responses to this post.

  1. Posted by jodaposten on 15/11/2008 at 21:35

    Nå er det bare å gjøre klart for The Dreamteam! ;o)

    Svar

  2. Posted by Gro Anita on 15/11/2008 at 22:07

    Oj, dette blir visst spennende. Jeg blir riktignok en smule nervøs av alt snakket om rosa hårfarge. Men ok, jeg skal psyke meg opp. Og jeg liker jo rosa 🙂

    Svar

  3. Posted by Hilde og Zoran on 16/11/2008 at 09:11

    Det er vel det samme om det er eier eller hund som får rosa hår, en rosa puddel???

    Svar

  4. åh, jeg vil også, det hørtes morsomt ut!

    Svar

  5. Og jeg som da ikke var med på moroa er råspent på resultatet!! Bilder?! Video?!

    Svar

Legg igjen en kommentar

