Litt bilder

img_5109
Fredag var vi hos Kristine og spiste lunsj og pratet hund, ikke noe trening med andre ord, hundene er fortsatt i karantene. God mat og skikkelig koselig selskap 🙂

 

img_5103
Aasne var også med

img_5099
Og Marthe såklart, hun er alltid blid hun!

img_5134
Igår var det brukstrening på tromøya. Snille Trine og Mette hadde laget julegavefeltsøk, sååå gøy! Alt som er pakket inn er bra!!! Ettersom mine hunder fortsatt er infiserte fikk jeg låne Zac, en dreven bruksbc som har vært med på flere nm. Han fløy ut og hentet tre pakker til meg på kort tid, men da fikk jeg ikke lov mer. Merkelig, var det ikke om å gjøre å få med seg flest?

img_5154
Det ble kaldt i pausen, men jeg og Marthe pakket oss inn og holdt varmen mens ELin lagde bål. Hva er vel bedre enn å tilbringe fire timer i skogen med hunder for så å komme hjem til et varmt boblebad. Ingenting!

3 responses to this post.

  1. Posted by Hilde og Zoran on 01/12/2008 at 17:02

    Ja det er jo like koslig å treffes med og uten hunder 🙂 Veldig koslig hos Kristine. Får se om ikke jeg kan klare å invitere hjem til meg også. Det brukstreffet så jo skikkelig koslig ut. For en flott gjeng 🙂 Har litt treningsabstinenser nå, ikke like gøy å trene alene.

    Svar

  2. Posted by Mette on 01/12/2008 at 17:42

    Zac synes også det derre var alt for lite, han kunne plukket maange flere til deg. Du skulle bare vært frekk å sendt ham ut mere vettdu… ha,ha

    Svar

  3. Posted by jodaposten on 01/12/2008 at 19:14

    Det var superkoselig! Skal hilse fra Marthe og si at hun også koste seg 🙂

    Svar

Legg igjen en kommentar

