Strikkekveld

Hilde og Rita har vært her ikveld og «hjulpet» meg å strikke luen som elin har bestilt ettersom kurset er utsatt enda en uke pga syke hunder.

Er denne luen baggy nok for deg Elin?
ps. det er den nederste som er din….

lue1

4 responses to this post.

  1. Vad tråkigt med sjuka hundar.

    Svar

  2. Posted by Hilde og Zoran on 03/12/2008 at 13:54

    he he nå glemte Siv og skrive her at den øverste er vel ikke akkurat «vanlig» størrelse den heller, for den har Siv knytta sammen alene. 🙂 hi, hi

    Svar

  3. Posted by jodaposten on 03/12/2008 at 20:48

    Hehe 🙂 Jeg vet at jeg er kjukk i hue, men det er vel kanskje ikke fullt så ekstremt??? Håper jeg ihvertfall 😀

    Svar

  4. Posted by doggiezen on 03/12/2008 at 22:48

    Jeg har slitt på jobb idag – med jevne mellomrom harjeg sett for meg Siv som prøvde lua på bildet – den er jo bøttestørrelse. 80 masker ble kanskje litt i meste laget? Kjempekoselig kveld!

    Svar

Legg igjen en kommentar

