12 minutter på 12 dager

Jeg er akkurat ferdig med å se Susan Garretts dvd: «12 poles in 12 days», den anbefales virkelig! Nå er jeg supermotivert til å ut og trene og har derfor planlagt mitt eget lille stunt: 12 minutter på 12 dager med fellesdekk.
Det er jo ingen hemmelighet at fellesdekk er den kjedeligste øvelsen av dem alle å trene på, spesielt om man liker futt og fart og action. Derfor, jeg skal prøve å filme alle øktene mine og legge ut med kommentarer, forhåpentligvis en hver dag hvis nettet tillater det, hvis ikke kommer det en oppsummeringsvideo i slutten av prosjektet.
Starting…..Nå!

4 responses to this post.

  1. wow – lykke til! Vi er oppe i et minutt nå vi;)

    Svar

  2. Härligt med inspiration.

    Svar

  3. Bra initiativ:)
    Men 12 min lang film med en hund som ligger stille?! Kanskje ikke så underholdende med mindre Kry finner på noe moro underveis? 😀

    Svar

  4. Posted by Therese on 01/01/2009 at 16:05

    Spennende prosjekt! 😀

    Svar

Legg igjen en kommentar

