Film dag 6

Igår var målet at Kry skulle ligge 5 minutt med skjult fører, jeg fulgte oppfordringen til Mette og la ikke inn noen forstyrrelser eller hjelp underveis. Maken til lengre 5 minutt skal man lete lenge etter, og jeg er veldig glad jeg fikk filmet det så jeg kunne se etterpå hvordan hun lå.
Ettersom 5 minutt med en hund som ligger nede ikke er verdens mest spennende lektyre har jeg kuttet filmen slik at det bare er slutten som kommer med. Legg merke til hvordan jeg belønner, det skal være verdt å ligge stille så lenge!

4 responses to this post.

  1. Posted by doggiezen on 02/01/2009 at 08:23

    Dere er så flinke. På forrige filmen, utenfor hos Hilde, satt jeg og trykket på knapper på dataen og trodde filmen hadde stoppa fordi Kry lå så stille. Jeg leste også at Simen skulle komme nedover og besøke deg til sommeren og håper vi også får treffe ham.

    Svar

  2. Posted by teambonzo on 02/01/2009 at 09:52

    Flinke dåke er…

    Svar

  3. Posted by Mette on 02/01/2009 at 21:23

    Supert jobba Siv!

    Svar

  4. Posted by Randi on 03/01/2009 at 19:31

    hei, hei..
    strålende jobba, blir virkelig inspirert av all treningen deres!

    Men jeg har et spørsmål, hva gjør du om det blir feil (hun reiser seg, eller flytter på seg) bare avbryter du og legger henne ned igjenn, eller tar du pause og prøve på nytt?

    – Randi

    Svar

Legg igjen en kommentar

