12 minutter på 12 dager!

Vi klarte det! Vi klarte 12 minutter på 12 dager!  Jeg er faktisk sikker på at hun kunne ha klart å ligge lengre også, når man først har kommet over 5 minutter var det ikke så vanskelig.
Jeg er så glad, og veldig fornøyd med ringvirkningene for resten av treningen! Nå kan jeg legge henne fra meg istedenfor å ha med bur på trening, hun legger seg mye oftere ned av seg selv inne og hun er blitt mye mer tolerant ovenfor andre hunder som kommer for nære. Da nistirrer hun på meg som hun skulle sagt: jeg ser ikke jeg ser ikke, belønn meg!
Her kommer slutten av de tolv minuttene, jeg har fortsatt ikke funnet ut hvordan man spoler slik at det blir vist i rask film. Det jeg er veldig fornøyd med er at hun ligger veldig rolig, til tross for at begge de to andre hundene går rundt i stua. Hun bikker over på skinka en gang og bytter litt på å ha hodet opp eller legge det i bakken, men hele tiden er hun helt stille uten å pipe og ser ikke ut som hun har tenkt å reise seg. Jeg er mest glad for at hun ikke gjorde som hun har gjort tidligere før vi gikk igang med prosjektet; reise seg, lukte i bakken med en gang det ikke skjer noe og hun kjeder seg.
Snurr film!

6 responses to this post.

  1. Posted by Fanny on 07/01/2009 at 20:29

    Wow! Bra jobbat. Jag borde faktiskt också skaffa mig ett sådant projekt!

    Svar

  2. Posted by Hilde og Zoran on 07/01/2009 at 21:12

    Utrolig bra jobba Siv 🙂 Du er tøff i forhold til trening og en stor inspirasjonskilde. Super super kult. 🙂

    Svar

  3. Posted by Elin on 07/01/2009 at 21:37

    Jeg visste du ville klare det!!! Supert 🙂

    Svar

  4. Posted by Stine og BC gutta on 08/01/2009 at 12:46

    Veldig bra!! Jeg har noe å lære når det gjelder struktur og planlegging. Det er et av mine nyttårsforsett. Du er helt rå på det området!!!

    Svar

  5. GRATULERER! Stilig!

    Svar

  6. Grattis du är otrolig!

    Svar

Legg igjen en kommentar

