Bare gjør det!

Jeg begynner å føle meg som en nerd, men iløpet av skoledager har jeg vært innom to blogger jeg har lyst å linke til her.
Begge to handler om motivasjoner og valg i hundetreningen, men kan like gjerne forstås utifra oss selv eller andre mennesker.
Les og bli motivert til å gjøre noe!
http://www.klickerklok.se/blog/positive-is-not-permissive/
http://www.agera.org/

2 responses to this post.

  1. Posted by Hilde og Zoran on 09/01/2009 at 07:10

    Vi er jo nerder når det gjelder hunder og teori. Var innom og leste, begge var kjempebra og aktuelle. 🙂

    Svar

  2. Ja – det er den :o) Tusen takk ! Henviste til videosnutten din på innkalling i bloggen min – håper det er ok ;o)

    Svar

Legg igjen en kommentar

