Throwing with axes

Sorry, jeg må bare legge ut en øksekaste video til. Jeg lover det kommer mer hunderelatert innlegg om litt.
Jeg dro nemlig ut alene idag tidlig og prøvde ut noen av rådene jeg fikk av Carsten, og idag gikk det mye bedre enn forrige gang (jeg hadde tilogmed vett nok til å slutte i tide)
å, jeg elsker de dagene man kan gjøre akkurat det man har mest lyst til uten noe annet som venter.
Her er videoen for dere spesielt interesserte:

3 responses to this post.

  1. Posted by Siv on 10/03/2009 at 16:36

    Utrolig kult! Så flink du er, jeg er skikkelig imponert 🙂

    Svar

  2. Så morsomt mrs……… :)))) Du er jo blitt skikkelig flink. Du begynte med godt med klær og ytterjakke på med vedkløving ja, ble vel litt varmt etterhvert he he Ja ja er strikkeklubben ut nå da, så det blir økseklubb med vedkløving ok kasting istedet. Synes det ser tøft ut jeg da…. You go!

    Svar

  3. Jeg må jo flire litt da… det finnes visst særere hobbyer enn hund 😉
    uansett syntes jeg det ser artig ut, god trim er det uten tvil og fytti katta hvor fort vedkløyvingen vil gå til neste vinter!!!

    Svar

Legg igjen en kommentar

