jeg ønsker meg grønnt gress

Se på disse bildene da, er det rart folk bli deprimerte på vinteren? Jeg sitter og redigerer gamle bilder og filmer og jeg får en såå god følelse hver gang jeg kommer til et med grønt gress og deilig sol

img_67592

 

 

img_03561

2 responses to this post.

  1. Posted by Lone on 23/03/2009 at 14:32

    Ta en titt i bloggen min, så ser du kontrastene… Synes det første bildet ditt så riktig så lekkert ut, jeg!

    Svar

  2. er evigheter siden sist nå! men hey! grattis med nye amokksider!

    Svar

Legg igjen en kommentar

