img_7752
nye kule amokk handlenett har ankommet

img_7772
kjære gud….

img_7766

…gjør sånn at noen kommer hit og bretter klær

img_7754
Ikveld trøstespiser jeg, det er ikke noe gøy å være alene hjemme likevel

4 responses to this post.

  1. Det var vel samme konklusjon jeg kom til sist helg, jeg også.. Det var gøy de første timene, og så var det ikke stas lenger. Og du hadde jo så god løsning på mine bretteklærproblemer 🙂 Putt det i IKEA poser!!
    Eller gjør som jeg:
    Tag punktet er: Brett sammen all undertøyet.
    Belønning: sjokolade, men det sier vi ikke til noen 😉

    Svar

  2. Heisan Siv ..
    Håper alt er vel med deg og voffsene. lenge siden sist..
    Skjønner det slik at du har startet for deg selv??
    Så spennende da..
    God påske

    Og forresten håpet Gud klarte å fikse noen som kunne brette klærne for deg

    Svar

  3. Karianne: Jeg stappet alt i en blå plastpose og gjemte dem i skapet, kanskje ingen merker det? Selv om sjokolade hadde vært en fin belønning, men brette undertøyet?!? Du er nesten som mormor som stryker alt undertøyet mens hun bretter 🙂

    Kerstin: God påske til deg også 🙂
    Ja, jeg og Elin har startet for oss selv, vi er så stolte! Du kan kikke inn på http://www.amokk.no hvis du ikke har gjort det enda.
    Du er velkommen ned for besøk og trening om du tilfeldigvis skulle være på disse kanter.

    Svar

  4. Jippiiii!! Jeg er som en mormor!!! Juhu!!! Åja, nå så jeg det.. bare nesten som en mormor.. jaja…
    Er det ikke vanlig å brette undertøyet, da?

    Svar

Legg igjen en kommentar

