monday morning

IMG_2326
0645: Jeg står opp og farger håret, aaalt for tidlig enda

IMG_2328
0715: Kry har vært ute og nå venter hun på aasne som kommer ned trappa

IMG_2338
0720: Aasne har fortsatt ikke bestemt seg for hva hun skal ha på maten og jeg leser siste nyheter mens jeg forbereder dagens praksis.

4 responses to this post.

  1. og hvis dere lurer på hvorfor det ene bildet er opp ned er det bare fordi det er mandag morgen og slike ting hører liksom til når man egentlig ikke vil.

    Svar

  2. Det sier vel sitt om min mentale status (enda det ikke er så tidlig lenger), at jeg ikke la merke til att bildet var opp-ned…
    Litt artig å få bli med på morgenen din. Jeg skal også farge håret i dag! Har bare ikke kommet så langt ennå… Ehmmm… På tide å starte dagen, kanskje!

    Svar

  3. Effektive Siv 🙂

    Svar

  4. Posted by Lone on 21/09/2009 at 12:47

    Har du din snasne fellesdekk-kriterieplan liggende ute i bloggen enda? Tenkte ta fatt på prosjektet -igjen…

    Svar

Legg igjen en kommentar

