sverige here we are

Bilde0456

Vi er på plass i sverige og med bredbånd tilgjengelig kan det hende det blir litt oppdateringer underveis. Vi heldige studenter og andre døgenikter er så heldige vi kan stikke av midt i uka for å gå kurs for Maria Hagstrøm hele to dager til ende. Jeg gleder meg! På vei bort la vi en provisorisk slagplan for hva vi skal trene på og jeg har et par øvelser, eller det vil si momenter jeg vil ha hjelp til hvordan jeg kan løse i tillegg til forstyrrelsestrening og utholdenhetstrening til den sorte lemuren.
Det var forresten Kry som var den skyldige i skomassakren. Kry har en sær forkjærlighet for å bare spise litt av alt, og gjerne så lite at det nesten ikke betyr noe men at man akkurat ikke kan bruke den tingen lengre, og når den tingen er en sko skal det enda mindre til før man ikke kan bruke den lengre. Foreksempel mine yndlingsjoggesko som jeg elsker mer enn alle de andre skoene jeg har, i et forsøk på å la Kry være alene uten å være i bur forsvant 1/4 av sålen inn i skoen. Ikke den største ødeleggelsen men AKKURAT så mye at jeg ikke kan bruke dem ettersom sålen er ekstra tykk og forsegjort. Støvlene mine fra første bildet fikk jeg heldigvis reddet før det skjedde noe mer alvorlig, men joggeskoene til Aasne kan akkurat ikke brukes ettersom det er den ene borrelåsen som er ødelagt. Hvilken hund sparer hele skoen men spiser bare løs den ene borrelåsen da? To av mine andre joggesko har hun bare spist av lappen som stikker opp av helen bak, tre av jakkene mine mangler den borrelås flippen nede på enden av armen og sekken min mangler en halv stropp, burteppene ser ut

Legg igjen en kommentar

